יום שלישי, 5 בנובמבר 2013

Holika Holika - Baby Bloom Powder

הוליקה הוליקה היא חברה קוריאנית מגניבה לחלוטין. ממה שאני הצלחתי לברר, משמעות המילה "הוליקה" היא מכשפה או שדונית, וכנראה מדובר באיזו שדונית מתוך המיתולוגיה ההודית, או משהו כזה. האריזות של כל מוצרי החברה מאוד מעוצבות, ובחלקן ניתן לראות קשר למכשפה או לשדונית.
 
 
 
רכשתי את הפודרה הזו, Holika Holika - Baby Bloom Powder, בעיקר בגלל העובדה שיש לה הגנה גבוהה מהשמש: SPF25 וגם PA++. בחרתי בגוון #1 light beige כשהאופציה היחידה הנוספת היא ורוד בהיר. הקוריאניות משום מה מאוד אוהבות את תת הגוון הורוד, מה שפחות מתאים לי, אבל לפחות יש אופציה, כמעט תמיד, לגוון בז', כלומר, תת גוון צהוב.
 
האריזה: אריזת פלסטיק יפיפה, עגולה אבל עם זוויות, כאשר הכלי עשוי מפלסטיק שקוף והמכסה עשוי מפלסטיק ורוד פנינה. הפודרה היא אבקתית בתפזורת, ולכן יש בתוך האריזה מסננת פלסטיק עם חורים וגם פאף גדול, יפה ורך. אני אישית לא השתמשתי בפאף, אלא במברשת פודרה שהיא גדולה ורכה, ולא צפופה. האריזה מכילה 25 גרם שזו כמות מכובדת. כשתפתחו את האריזה, הדבר הראשון שתבחינו בו הוא הריח.
 
המוצר: אבקה בגריסה מאוד מאוד דקה, בגוון בז' בהיר שלא נראה על העור - היא שקופה לחלוטין. הדבר מעלה תהיות - האם בכלל יש משמעות לבחירת גוון בז' או גוון ורוד? אני בכלל לא בטוחה. הריח של הפודרה... (תדמיינו לבבות מתעופפים באוויר) פודרתי / טלקי / פרשי, עדין ונעים. מרגישים את הריח הנעים מייד כשפותחים את האריזה וגם כאשר מניחים על הפנים, אבל הריח לא נשאר יותר מדקה (וחבל?) ולא מורגש בכלל במהלך היום.
 
מה היא עושה? מקבעת את המייקאפ או ה-BB, סופחת את הסבום (השומן הטבעי שהעור מפריש), אבל לא נותנת מראה מאט, אלא מראה חי וטבעי. היא בשום פנים ואופן לא מבריקה. מספיקה כמות ממש קטנה ממנה. היא נותנת חווית שימוש מהממת - מפנקת בטירוף, כמעט כמו המטאוריט המפורסמת של גרלן - תחושת ענן קליל ונעים, וריח מטריף.
 
בשורה התחתונה - היא לגמרי עושה את העבודה, והמחיר שלה בהחלט שווה לכל נפש, כ- 42 ש"ח באיביי.
 
 
 

7 תגובות:

  1. אני אוהבת את הכתיבה שלך!
    האריזות ממש ממש יפות והפודרה לגמרי עשתה לי חשק.
    משום מה אני מפחדת ממותגים לא מוכרים - קוריאנים. מקווה שאצליח להתגבר על זה :)

    השבמחק
  2. נשמע שהולך להיות בלוג מעניין,
    עוקבת אחרי עידכונים.

    המון בהצלחה

    השבמחק
  3. ממש עשית לי חשק :) את חושבת שהיא יכולה לתת מענה לעור מעורב עם T שמן? כי נמאס לי ממראה המט ומצד שני לא בא לי להבריק...

    השבמחק
    תשובות
    1. נראה לי שהמוצר הזה יכול להתאים לך

      מחק
  4. נכנס לויש ליסט :) תודה (האשראי שלי לא שותף לתגובה זו)

    השבמחק